Followers

Wednesday, October 27, 2010

JUS BIDADARI




HARGA PASARAN: RM77.00/375ML
HARGA TAWARAN: RM60.00 
BLM MSK POS


BIDADARI adalah minuman berfungsi mewah untuk kesihatan, kecantikan dan kebahagiaan hidup alam rumah tangga. Dikomposisikan dengan bahan-bahan semulajadi mewah yang telah lama dibuktikan keberkesanannya dalam kaedah rawatan di alam Melayu.


Keistimewaan Bidadari :-
Membantu masalah keputihan yang sering dihadapi oleh wanita remaja dan dewasa.
Membantu mengatasi masalah senggugut.
Membina rahim.
Mengecutkan rahim (bagi wanita lepas bersalin
Menyegarkan & menyempitkan otot faraj.
Meningkatkan nafsu dan tenaga seksual dan memberi impak positif kepada pasangan (suami) semasa perhubungan kelamin.
Menambah kolegen dalam badan.
Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah
Menyegar, menegang dan mengindahkan payudara.
Membekalkan tenaga segera.
Membantu merawat luka dalam perut dan pembedahan. Oleh itu ia sangat baik dan seolah-olah ia dirumus khas untuk wanita lepas bersalin...

Mekanisme Bidadari
BINA DARI DALAM DIRI wanita untuk faedah wanita (isteri) dan suami. Bidadari yang kaya dengan protein, serat, karbohidrat dan vitamin A, B, C, D dan E sangat baik untuk membina kesihatan terutamanya membina system rahim, meningkatkan seri wajah dan menjadi pemangkin kepada kenikmatan perhubungan kelamin (suami dan isteri)

Cara Pengambilan BIDADARI

Kepada pengguna baru, sebelum ambil Bidadari, elok buat detox dulu guna inte cleanse.. pada yg baru lepas bersalin atau menyusukan baby, detox dengan Phyto Fiber.. cara detox? beli dulu dari saya na.. nanti saya consult... Phyto fiber bleh order dari kaklong... lepas detox tu baru mula amik Bidadari..
Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap khasiat yang terkandung dalam Bidadari pada tahap optimum. Kebanyakan mereka yang telah melakukan detox dan mengambil semula Bidadari, telah memberikan komen yang positif.

Minum Bidadari - 2 sudu pagi dan 2 sudu malam.
selepas 2 bulan, atau setelah masalah anda pulih sepenuhnya, minum Bidadari dengan sekali sehari bilah malam untuk mengekalkan sistem dalaman yang telah dibaikpulih oleh Bidadari sepanjang bulan awal pengambilannya
Sebaik-baiknya jangan minum apa-apa air selepas pengambilan Bidadari. Selepas sejam, boleh makan dan minum seperti biasa.
Waktu period, JANGAN minum bidadari. Boleh mula ambil semula selepas period kering atau hari ke 7.
Gunakan sudu plastik kerana Bidadari mengandungi madu.
Jangan simpan dalam peti sejuk, simpan pada suhu bilik je.
Cara pengambilan Bidadari yang betul amat penting untuk dapatkan kesan terbaik. Tips pengambilan akan diberikan kepada mereka yang membeli dari saya.
Amaran : Bidadari tidak boleh diambil oleh :-
1) Lelaki
2) Wanita mengandung
3) Semasa datang haid

TESTIMONI
Kaklong mula ambil Bidadari ni selepas melahirkan anak ke-4. Kira-kira setahun yg lalu. tujuannyer untuk pulihkan semula rahim selepas melahirkan.
Mula-mula rasa...mmg jatuh cinta..sedap. Kesannyer...tak nampak la sgt...cuma ada keluar kotoran mcm period tapi agak kehitaman. Kak Ekin kata Bidadari sedang bersihkan lebihan nifas dan darah2 kotor yg masih tersangkut kat dalam selama ni. Sebelum ambil Bidadari, kaklong dah detox dgn phyto fiber. Sbb tgh menyusu baby lagi.
Elok sebulan lepas amal Bidadari, pantang pun habis..Ehem..keh..keh..
Dipendekkan cerita...lepas bersama...suami bersuara..'Eh..tak mcm baru lepas pantang jer'. Hahaha...u all pandai-pandai ler fahamkan yer...And kaklong sendiri dapat rasa kesan 'ketat' tu. Kering tak kering...basah pun tak basah sgt...sedang2 jer..hehe..
Ok..Sekian ringkasannyer...Kaklong mmg rekemen la Bidadari ni pada isteri2 diluar sana. Tak kira la yg sedang berpantang atau tidak......Lebih2 lagi pada mereka yg 'kurang seronok' ketika bersama.
Cuba BIDADARI....Jadikan setiap malam adalah malam pertama anda..CeewaahhH.. ;P
Soalan yg biasa ditanya..dan jawapan:-

Soalan : Ibu yg sedang menyusukan anak boleh ke minum bidadari ni? takut susu keringla....

Jawapan : Bidadari ni boleh diambil seawal lepas bersalin.. takde masalah kalau nak ambik kalau menyusukan baby.. BIdadari ni tak panas, tak menjejaskan pengeluaran susu badan...

Soalan : Bidadari ni ada kelulusan dari Kementerian Kesihatan ke tidak?

Jawapan : Pemakanan Kesihatan atau Minuman yg tidak dikelaskan dalam kategori ubatan tidak perlu kelulusan KKM. Tidak mengandungi dadah dan bukan UBAT.

No comments:

Post a Comment