Followers

Thursday, April 26, 2012

FZ's HERBS: JAMU WANE-TA

HARGA PASARAN: RM31.00/60KALSUL
BELI 3BTL: RM90 POS FREE SMNJG

PENGEDAR DIALU-ALUKAN
DISKAUN SEHINGGA 35%


INGINKAN HUBUNGAN YANG LEBIH MESRA DAN BAHAGIA DENGAN PASANGAN ANDA?

CUBALAH JAMU WANE-TA HEBAT DAN BERKESAN PASTI SUAMI SAYANG.
JAMU WANE-TA :

berasaskan herba yang diformulasi daripada 8 herba terpilih termasuk 'Pueraria Mirifica' untuk kesihatan dan kejelitaan wanita dari hujung rambut hingga hujung kaki. UNTUK SIAPAKAH JAMU INI DIKHUSUSKAN ?

Jamu ini khusus dihasilkan untuk
golongan wanita yang ingin memulih dan memelihara kesihatan mereka.
Antara KEISTIMEWAAN JAMU WANE-TA :

  • Menganjalkan payudara dan punggung.
  • Mengetat dan mengecutkan rahim (bagi wanita yang bersalin dan keguguran)
  • Mengetat dan menguatkan otot faraj.
  • Merawat jangkitan kuman dan bakteria di faraj.
  • Meningkatkan tahap tenaga batin kepada wanita yang berumur.
  • Melambatkan proses menopouse.
  • Meningkatkan tahap keghairahan seksual.
  • Mengatasi masalah keputihan dan senggugut.
  • Menstabilkan hormon.
  • Membantu mengurangkan mood swing akibat kekurangan hormon estrogen.
  • Menambahkan kesegaran, tenaga dan meningkatkan kadar libido (ketahanan)
  • Anti penuaan
  • Mengurangkan kedutan, jerawat dan jeragat serta kulit kusam atau tidak sekata.
  • Wajah akan menjadi lebih segar dan kemerah-merahan, tegang dan gebu.
  • Memperbaiki pertumbuhan rambut dan tumit yang merekah.
  • Membantu menghilangkan bau badan dan vagina.

CARA MAKAN :

Makan 2 biji pagi dan 2 biji malam (:
Juga perlu ambil hanya 2 hingga 3 kali seminggu untuk 'maintenance' setelah pengambilan selama 3 bulan.

TESTIMONI


Salma Majid, umur 30-an
Alor Lintang, Jertih.
014-8037858
Pengguna / Pengedar
mempunyai 3 orang anak.

Sebelum :
• Masalah haid tidak teratur

Selepas mengamalkan Jamu Wane-Ta, tanpa diduga banyak berlaku perubahan pada diri saya.
• kulit semakin gebu dan anjal.
• payudara menjadi tegang.
• punggung semakin montok.
• kitaran haid sudah teratur.
• mood stable
• hubungan intim bersama suami semakin mesra dan suami selalu memuji

ALHAMDULILLAH. TERIMA KASIH KEPADA D'SYLIM DAN WANE-TA YANG MENGEMBALIKAN KEYAKINAN DIRI SAYA!!!
Nozilla Salleh
Air Jernih, Kuala Terengganu


Saya juga mengambil jamu Wane-Ta Fz's Herbs.Kesannya
payudara dan punggung menjadi anjal.


Ida Mustaffa
Gong Kepas, Besut
012-9387713
Pengguna / Pengedar
Pelbagai produk / kaedah saya cuba untuk mendapatkan zuriat tetapi tidak berhasil. Dengan izin ALLAH SWT, selepas 2 bulan mengambil Jamu Wane-Ta FZ's Herbs saya disahkan hamil ! (:




Zakinah bt Omar, 52 tahun
Seberang Jertih, Terengganu
013-9681494
Pengguna / Pengedar
Salam. setelah saya mengamalkan makan jamu Wane-Ta FZ's Herbs, hubungan kami suami isteri semakin bahagia. CUBALAH SENDIRI BARU TAHU !!



Pn Rasyidah ( Kak Su ), 42 tahun
Kota Bharu
019-9933452
Pengguna / Pengedar
  • payudara dan punggung jadi anjal.




Wan Mazlina bt Wan Yusof
Bandar Baru Kerteh
013-2876233
Pengguna / Pengedar
Salam. mula mula makan 2,3 hari mengantuk. Selepas 2 minggu kesannya amat menggembirakan saya !!
SEKARANG,
• Jerawat hilang.
• parut-parut di badan pudar
• parut di wajah hilang
• kulit lembap dan cerah
• tubuh menjadi semakin sihat dan cergas.




Nurhawatul Akmal, 19 tahun, pelajar
Wakaf Baharu
013-9172781
Pengguna / Pengedar
Salam. Saya dah 4 bulan makan jamu Wane-Ta. Mula-mula makan ada rasa mengantuk sikit. Selepas 2 minggu kembali normal dan sekarang :-

• Badan sihat dan cergas
• Keputihan hilang & haid teratur
• TIDAK SENGGUGUT LAGI !!



Kartila Yahya, 32 tahun
Kubang Kerian
013-9504443
Pengguna / Pengedar
• pinggang tak sakit lagi
• payudara jadi anjal




Norziah Sulaiman
Puchong, Selangor
 012-6196069
 Pengguna / Pengedar
Salam. Sebelum ni saya menghadapi masalah keputihan yang teruk serta masalah peranakan yang selalu terasa sakit ketika bersama suami. Selepas mencuba jamu Wane-Ta dalam 1 botol, saya dapati keputihan teruk yang saya alami sebelum ini telah hilang dan tidak gatal. Masalah peranakan saya juga telah kembali sihat. Suami saya memuji saya dan berpesan agar saya meneruskan pengambilan jamu Wane-Ta ini.



Anna
Kajang, Selangor
012-6463805
Pengguna / Pengedar

• Period teratur serta lancar
• Terasa badan bertenaga




Wan Rosmaliza Hj Mohamad
Alor Lintang, Besut
013-9282756
Pengguna / Pengedar


Sebelum ini masalah senggugut saya sangat teruk sehingga setiap kali nak period terpaksa ambil cuti sakit. Setelah mengamalkan jamu Wane-ta, Alhamdulillah masalah yang sekian lama mengganggu kehidupan saya selesai. Suami makin sayang. Terima kasih FZ's HERBS.


No comments:

Post a Comment