Followers

Friday, April 13, 2012

DIACOL TONIK: PENAWAR KENCING MANIS



HARGA PASARAN:
RM68/1000ML
(termasuk pos)
sbh/srwak rm72

PENAWAR KENCING MANIS

Diacol Tonik dirumus khas oleh RRS Ilham Enterprise berdaftar dengan Biro Farmasitikal dan diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dengan No. MAL 07081647TC.

Digunakan secara tradisional untuk melancarkan perjalanan darah, melawaskan pembuangan air kecil dan besar, menguatkan otot dan dan tulang dan melegakan sakit pinggang.

Dikilangkan secara GMP, keluaran Bumiputra Islam 100% tanpa pewarna tiruan dan bahan kimia. Diacol Tonik diformulasikan oleh herba terpilih yang bermutu tinggi sejak tahun 2000 diutara tanah air (Kedah). Ianya sangat berkesan untuk merawat penyakit seperti, Kencing Manis, Darah Tinggi, Gout, Sakit Urat, Sakit Lutut, Angin dalam Badan, Kebas Kaki Tangan, Menghilangkan Rasa Letih dan Menambah Tenaga, Sesuai diamalkan oleh lelaki dan perempuan, kecuali perempuan mengandung.

Penawar Diacol Tonik di adun dari tumbuhan herba yang segar dan terpilih dan berkualiti tinggi.
Baik Untuk:
* Membantu mencegah kencing manis

* Membantu mencegah darah tinggi

* Membantu mengurangkan kolestrol

* Membantu melegakan sakit pinggang

* Membantu menguatkan otot dan tulang

* Membantu melawaskan pembuangan air kecil dan besar

* Membantu menghilangkan buasir dan sembelit

* Menguatkan tenaga akibat keletihan.

* Menstabilkan gula dalam darah.

* Membantu melancarkan perjalanan darah dalam badan.
CARA PEMGAMBILAN
Tahap bacaan gula dalam darah
* Lebih dari 12mmol/L – 2 kali sehari (sekali ambil 50ml)
* Kurang dari 12mmol/L – 1 kali sehari (sekali ambil 50ml)
Pantang/Jauhkan
* Minuman manis dan bergas
* Makanan berminyak dan berlemak
* Lemak daging dan lemak ayam
* Makanan berkanji
* Semua jenis buah-buahan tempatan
* Serbuk perasa
* Semua jenis susu
* Semua jenis ikan yang bersengat
* Sembilang, Patin, Pelotan, Keli, Seludu dll
* Sotong, Ketam dan Udang
* Sayur bayam dan daun asin-asin (pucuk manis)
* Alkohol
KEHIDUPAN ANDA (PENGIDAP KENCING MANIS/DIABETES)
  • Dapatkah anda rasakan betapa sengsaranya apabila mendapati kaki anda membengkak, bernanah dan berlubang kerana mengidap Kencing Manis?
  • Dapatkah anda rasakan bagaimana sengsaranya menyuntik diri anda 3-4 kali sehari kerana Kencing Manis?
  • Dapatkah anda bayangkan betapa seksanya menjadi buta kerana Kencing Manis?
  • Dapatkah anda fikirkan bagaimana sengsaranya anda kehilangan kaki kerana Kencing Manis?
  • Dapatkah anda bayangkan bagaimana anda anda terlantar di pusat homeodialisis setiap minggu akibat kerosakan buah pinggang kerana Kencing Manis?
  • Dapatkah anda bayangkan bagaimana sukarnya hidup anda yang kehilangan kerja kerana Kencing Manis?

KOMPLIKASI YANG PASTI..
Kesemua musibah di atas adalah di antara komplikasi yang PASTI akan diterima oleh pesakit Kencing Manis jika tindakan pencegahan dan rawatan yang serius tidak dilakukan dengan serta merta.
(Jika ada doktor atau pakar perubatan, sila betulkan kenyataan saya sekiranya ia tidak benar).

BERIKUT ADALAH FAKTA STASTIK KOMPLIKASI KENCING MANIS (Sumber:Joslin Diabetes Center)
A. Pengidap diabetes akan mengalami strok 2 hingga 4 kali lebih cepat berbanding orang bukan pengidap diabetes.
B. Diabetes menjadi punca utama masalah penglihatan atau buta di kalangan pesakit umur 24-74 tahun.
C. 45% kegagalan buah pinggang disebabkan diabetes.
D. 60% pesakit kudung kaki di Amerika Syarikat di sebabkan diabetes.
E 60% – 70% pesakit diabetes mengalami kerosakan saraf.
APAKAH PUNCA ANDA MENGIDAP (AKAN?) KENCING MANIS?
Terdapat dua punca utama yang menyebabkan kita mengidap Kencing Manis..
1. Keturunan
2. Gaya hidup yang sukar dikawalselia (pemakanan + pekerjaan + sosial + persekitaran)

BERILAH PELUANG UNTUK DIRI ANDA SEMBUH
Sekiranya anda atau kenalan anda sedang mengidap Kencing Manis dan terpaksa melalui kehidupan seperti di atas, hebahkan peluang ini kepada mereka. Kaedah Rawatan ini disediakan khusus untuk pesakit Kencing Manis yang 100% didapati berjaya merawat dengan lebih efektif tanpa sebarang kesan sampingan.
BERILAH DIRI ANDA PENJAGAAN TERBAIK
Sekiranya anda masih belum dijangkiti, cubalah ubahsuai gaya hidup anda dan sekiranya anda rasakan anda tidak mampu memberi penjagaan terbaik untuk diri anda.

Testimoni

Pengakuan Pengguna Diacol Tonik


Muhammad Ali – 57 tahun
Kg. Pokok Asam, Pdg. Pusing, Pendang, Kedah
H/P: 019-575 1032
Saya mengalami Gastrik dan lebihan gula dalam darah selama 5 tahun. Lenguh seluruh badan. Saya terpaksa berpantang bermacam-macam makanan. Setelah diperkenalkan kepada Diacol Tonik penyakit saya beransur sembuh dan tidak perlu berpantang lagi. Bacaan gula dalam darah saya telah menurun ke paras normal (5.6mmol/L) Terima kasih Diacol Tonik. Sekarang saya menjadi pengedar di kawasan Pendang.
__________________________________________________________
Hajjah Rahma Jusu – 73 tahun
Pendang, Kedah
Menghidapi lebihan gula dalam darah, tekanan darah tinggi, masalah sakit lutut serta tidak mampu membuat kerja rumah. Bermacam-macam produk kesihatan yang telah saya ambil, tetapi masih tiada berubah. Setelah mengamalkan Diacol Tonik penyakit saya semakin sembuh. Diacol Tonik sangat mujarab untuk penyakit seperti saya ini. Kini saya mengamalkannya setiap hari.
______________________________________________________
Sabu Majid
Alor Setar, Kedah
H/P: 012-404 5689
Saya pengidap lebihan gula dalam darah. Bacaan gula saya ialah 29 mmol/L. Setelah mengamalkan Diacol Tonik 2 botol, bacaan gula menurun ke tahap normal. Kini saya juga bertenaga. Terima kasih Diacol Tonik.
_________________________________________________________
MD Zain Yahaya
Pokok Sena, Kedah
H/P: 019-567 6195
Saya mengidap ghout sejak dari tahun 2006. Mula menggunakan Diacol Tonik pada 2008. Setelah mengamalkan 3 botol, penyakit saya mulai sembuh. Sekarang saya sudah boleh mengerjakan sawah sendiri. Tenaga semakin bertambah.
________________________________________________________
Morat Awang Itam
Kg Nawar, Pokok Sena, Kedah.
H/P: 019-564 0713
Sudah 4 tahun saya lumpuh sebelah badan dan lebihan gula dalam darah. Percakapan saya juga terganggu. Setelah mengamalkan Diacol Tonik 5 botol saya beransur sembuh dan kini sudah mula berjalan. Gula dalam badan juga telah stabil.
_________________________________________________________
Pak Ayub
Spg Tiga, Sg Tiang, Pendang, Kedah
H/P: 017-457 2982
Saya mengalami lumpuh setelah terjatuh dalam bilik air. Selain dari lumpuh, saya juga berpenyakit darah tinggi. Mendapat rawatan dihospital selama beberapa bulan sambil belajar berjalan menggunakan tongkat. Saya diperkenalkan kepada Diacol Tonik. Setelah mengamalkannya 3 botol, penyakit saya beransur sembuh. Kini saya sudah boleh berjalan sepenuhnya tanpa tongkat. Alhamdulillah dapat melakukan pekerjaan seperti biasa.
____________________________________________________
Ahmad Hussain – 56 tahun
Tmn Sinaran, Kuala Kedah, Alor Setar, Kedah
H/P: 017-404 0615
Alhamdulillah setelah mengamalkan Diacol Tonik penyakit lebihan gula dalam darah, darah tinggi dan letih badan telah sembuh. Sebelum ini bacaan gula saya tidak pernah turun. Kini dengan Diacol Tonik gula saya telah menjadi normal dan saya kembali aktif.
__________________________________________________
Rosnizan – 33 tahun
Kuaters Penjara Pokok Sena, Kedah
H/P: 013-482 7016
Saya mengidap penyakit lebihan gula dalam darah sejak tahun 2005, sejak dari itu 3 jari kaki saya sudah dipotong. Bermacam-macam ubat telah saya cuba, termasuk 4 kali suntikan insulin setiap hari. Tapi penyakit saya masih tidak berubah. Malahan luka di kaki saya semakin merebak dan berbau busuk. Alhamdulillah setelah mengamalkan Diacol Tonik luka dikaki saya semakin sembuh. Saya mengesyorkan kepada mereka yang mengidap kencing manis supaya mencuba Diacol Tonik, kerana ia sungguh berkesan.
________________________________________________________
Hj Kadir Abdullah – 78 tahun
Kg Dundang, Sg Jagung, Pendang, Kedah.
H/P: 019-592 8262
Saya mengidap penyakit lebihan gula dalam darah dan lumpuh selama 1 tahun. Tidak dapat membuang air besar selama 1 bulan. Setelah mengambil 2 botol Diacol Tonik, saya dapat membuang air besar, gula dalam badan menjadi normal dan kini sudah mula berlajar berjalan kembali. Kini saya menjadi pengedar Diacol Tonik.


 
KELULUSAN KKM



No comments:

Post a Comment