Followers

Monday, May 16, 2011

TRANSMAX MIND BOOSTER


HARGA PASARAN: RM49.90
READY STOCK


TRANSMAX MIND BOOSTER amat istimewa serta berkesan untuk minda dan kesihatan kita. Antara faktor menjadikannya peneraju produk minda ialah kerana..

  1. TRANSMAX MIND BOOSTER berupaya membantu membesarkan memori dan mempertingkatkan IQ, EQ, SQ serta kesihatan manusia.
  2. Membantu menguatkan daya ingatan, hafalan dan menajamkan fikiran.
  3. Tiada pantang larang dalam pengambilannya berbanding produk lain yang rata-rata mempunyai banyak pantang larang umpamanya ubatan tidak boleh dipegang menggunakan tangan dan tidak boleh minum teh dan kopi serta bermacam-macam lagi.
  4. Kandungan bahanya adalah merupakan antara yang terbanyak di pasaran iaitu 8 dalam 1.
  5. Sesuai untuk semua lapisan umur bermula dari bayi dalam kandungan sehinggalah orang tua yang telah nyanyuk.
  6. TRANSMAX MIND BOOSTER juga mendapat kepercayaan dan sokongan daripada Kementerian Pelajaran Malaysia untuk diedarkan di sekolah-sekolah seluruh Malaysia melalui kerjasama dengan PIBG dan Koperasi Sekolah.

BAHAN-BAHAN DAN FUNGSINYA (8 DALAM 1)

1. Kali Phos (Kalium)

Kalium berfungsi dengan merangsang percambahan dan percantuman Synepsess dan Dendrit di dalam sel-sel Neuron. Semangkin banyak percambahan dan percantuman ini maka kapasiti otak akan menjadi lebih besar. Kali Phos berfungsi membantu mengatasi masalah PELUPA, TIADA KEYAKINAN DAN STRESS.

2. AC Phos

Mencerdaskan aktiviti otak dan pergerakan badan. AC Phos bertindak sebagai tonik penyegar otak. Boleh membantu masalah disiplin pelajar.

3. Calc Phos

Membantu masalah lemah ingatan. Serta menguat dan mempercepat daya hafalan. Menguat dan menjadikan sel-sel otak segar dan cergas, tidak lembab dan tidak lemah. Sel-sel otak juga boleh sakit dan mati maka ianya perlu digantikan dengan sel-sel baru yang segar dan aktif.

4. Mag Phos

Menghilangkan perasaan jemu belajar, mengantuk serta mendatangkan minat dan tumpuan belajar. Ia juga adalah penawar yang sangat mujarab untuk mengubati otak yang lemah( apatheic ), tidak dapat berfikir dengan jelas, letih, kepala menjadi sakit apabila bekerja yang memerlukan pemikiran yang kuat.

5. Anacard

Baja kepada sel-sel otak untuk menjadikan para penggunanya pintar dan cergas. Mengubati otak yang lembab, lemah menangkap cakap orang, lemah ingatan, otak yang pelupa ( sekejab sahaja sudah hilang dari ingatannya ), tidak boleh menyimpan pelajaran yang baru, mudah rasa bersalah dan menyalahkan diri sendiri atas segala kegagalan. Ia menggalakkan pertumbuhan sel-sel neuron dalam otak.

6. Ganoderma

Ganoderma atau cendawan merah ini memang terkenal dengan pelbagai khasiatnya. Fungsi utama ganoderma ialah membersihkan tubuh dari pelbagai toksid yang hadir dari permakanan dan minuman seharian serta udara yang kita sedut di sekeliling kita. Ia juga menggalakkan tulang sum-sum untuk membina sel-sel darah yang baru dan sihat. Toksid berkurangan ( enemia ) selain menyebabkan pelbagai penyakit lain.

7. Gelsm ( Extrak Bunga Jasmine )

Mencantikkan pemikiran, membantu untuk masalah mereka yang suka berkhayal dan ‘brain fag’ ( hilang ingatan tanpa sedar ). Juga membantu masalah murung, berfikiran benci diri sendiri dan tak kisah diri sendiri. Sejarah Bunga Jasmine kebanyakan terdapat di Holland – pemetik Bunga Jasmine adalah menjadi seorang yang sentiasa peka kurang membuat kesilapan. Hasil kajian telah dilakukan dan didapati bahawa Bunga Jasmine yang kebiasaannya digunakan untuk penghasilan minyak wangi ini mampu memberi ( aura ) kecantikan pemikiran.

8. Madu Lebah Asli

Terkenal sejak dahulu lagi sebagai sumber tenaga secara semulajadi, menguatkan daya immune tubuh manusia, membantu dalam kesihatan dan kesejahteraan. Madu asli mengandungi enzim-enzim hidup yang amat diperlukan manusia untuk meningkatkan fungsi tubuh badan ke tahap optima. Madu juga mengandung banyak mineral, tujuh jenis vitamin B kompleks, vitamin C, dextrin, pigmen tumbuhan, amino acid, protein dan komponen aromatik. Di samping itu madu juga diperakui dapat mempertingkatkan daya pemikiran


TESTIMONI

Transmax Testimoni

NAZARUL HAZARYNA

Saya mempunyai masalah susah untuk bangun pagi. Tetapi apabila mencuba produk ini selama 4 minggu saya mudah bangun pagi dan berasa segar. Saya lebih bersemangat melakukan aktiviti harian dan fikiran saya semakin tajam.
Transmax Testimoni

NUR SYAFIKAH BT MOIDEEN S.K SRI ALAM 1, MASAI

Saya tidak pernah lulus ujian matematik selama 2 tahun dan selalu mendapat tempat ke 15 dan ke atas dalam kelas tetapi bila menggunakan transmax minat terhadap subjek matematik dan lain-lain meningkat dah ujian akhir tahun saya lulus dan saya mendapat tempat pertama dalam kelas.
Transmax Testimoni

ZAHARI BIN MD LAZIM-50 TAHUN-TAIPING,PERAK

Pekerjaan saya sebagai petani memerlukan saya sihat dan bertenaga sepanjang masa. Saya harus bekerja keras untuk menyara keluarga. Tetapi di peringkat usia pertengahan ini, saya sering mengalami masalah sakit-sakit badan, mudah lupa serta kurang bertenaga untuk melakukan kerja-kerja berat. Anak saya telah mengesyorkan produk Transmaxmindbooster iaitu produk berasaskan madu ini kepada saya.Alhamdulillah, semua masalah saya telah berkurangan serta membantu meningkatkan daya ingatan saya. Kini saya bolah bekerja dengan lebih gigih demi menyara anak-anak tersayang tanpa halangan kesihatan lagi.
Transmax Testimoni

AMSYAR AFIQ, 1 THN 6 BULAN

Sebelum ini anak saya masih lemah berjalan dan tutur kata pun tidak jelas, saya mencuba transmax pada anak saya selama 4 minggu, sekarang dia sudah pandai berjalan dan berlari dan yang paling mengembirakan dia tutur katanya mula jelas. TQ Transmax.
Transmax Testimoni

MOHD SYUKRI

saya seorang yang gagap dan agak lemah dalam pembelajaran, setelah menggunakan produk ini selama 4 minggu saya kurang gagap dan boleh bertutur dengan lebih lancar, malah peratus setiap mata pelajaran saya meningkat Terima kasih TRANSMAX MIND BOOSTER.
Transmax Testimoni

MOHD SHAHRIL JOHARI

Saya telah mencuba transmax dan terbukti memberi perubahan yang besar pada diri saya dan banyak membantu meningkatkan daya ingatan, mudah bangun pagi, dan mengurangkan keletihan. TQ Transmax
Transmax Testimoni

KHADIJAH BT OMAR, PENDANG KEDAH

Saya siti akhbari anak kepada khadijah bt omar, mak saya mempunyai masalah nyayuk dan sering bertanya soalan dan juga melakukan perkara berulang kali contohnya bersalam. saya telah memberi produk transmax kepada mak saya selama 2 bulan, alhamdulillah saya boleh nampak sedikit perubahan seperti kurang bersalaman dan bertanyakan soalan berulang kali. tq transmax
Transmax

NUR SURAIYA BT ILIAS

Dulu saya selalu letih dan susah untuk menghafal sesuatu subjek. Untuk mencapai 3.00 pointer saya berasa sukar dan mudah tertekan. Saya kurang berkeyakinan pada diri sendiri. Apabila saya mencuba produk ini saya lebih mudah menghafal dan kurang mengantuk dalam kuliah malah lebih berkeyakinan. Saya juga mendapat 4.00 pointer selama 2 semester. TQ TRANSMAX .
Nur Aliya Nadirah Bt Nor Azly

Nur Aliya Nadirah Bt Nor Azly

Terima kasih kerana memperkenalkan Transmax kepada
Saya. Saya sudah menggunakannya selama 2 Bulan kepada
Aliya perubahannya dia sudah pandai bertutur dengan betul
Dan kami amat terkejut dia juga
pandai mengira.Ramai kenalan dan
Sanak saudara mengatakan dia bijak. Alhamdullilah.

Terima kasih kerana memperkenalkan Transmax kepada Saya. Saya sudah menggunakannya selama 2 Bulan kepada Aliya perubahannya dia sudah pandai bertutur dengan betul Dan kami amat terkejut dia juga pandai mengira.Ramai kenalan dan Sanak saudara mengatakan dia bijak. Alhamdullilah.

NUR FATIN NAJWA BT MOHD FADZELI

NUR FATIN NAJWA BT MOHD FADZELI

Semasa saya berumur1 tahun lebih saya pernah jatuh dan menyebabkan Percakapan saya lambat dari rakan sebaya dan matapelajaran tidak begitu memuaskan, sekarang Alhamdullilah perubahan dari segi percakapan dan peratus akedemik begitu ketara meningkat .

TQ transmax

siti nur shuhaida Binti Zulkfli

siti nur shuhaida Binti Zulkfli

SITI NUR SHUHAIDA BINTI ZULKIFLI
S.K TANJUNG MINYAK
Sejak menggunakan produk transmax jerawat saya makin
Berkurangan dan kering walaupun semasa uzur Dalam
Pembelajaran, saya senang mengingati apa yang Cikgu ajar
Dan matapelajaran saya meningkat.
FATIN AMIRA BT ASRAFA

FATIN AMIRA BT ASRAFA

FATIN AMIRA BT ASRAFA
Sebelum ini ujian percubaan UPSR saya hanya mendapat 3A 2B, setelah saya mencuba Transmax saya mendapat 5A dan bertambah yakin. Saya juga berasa sangat bertenaga.


No comments:

Post a Comment