Followers

Wednesday, July 6, 2011

LELAN VITAL: BUST LIFT SERUM


HARGA PASARAN: RM85.00
HARGA TAWARAN BLN JULY 2011: RM65.00






APAKAH YANG MEMBUAT L'ELAN VITAL BUST SERUM JAUH LEBIH BERKESAN BERBANDING DENGAN KRIM PENYERLAH PAYUDARA YANG LAIN DI PASARAN SEKARANG?

Penyelidikan teliti ekstrak Pueraria Mirifica

Di dalam pasaran hari ini, memang terdapat banyak krim penyerlah payudara yang menggunakan Pueraria yang terbukti secara klinikal dapat menegang dan menyerlah kan kecantikan payudara.Namun demikian,Pueraria Mirifica yang di gunakan dlam serum ini adalah spesies khas dan terpilih, dan ekstrak nya di simpan untuk satu jangka masa tertentu agar ia menjadi matang dan mengumpul kuantiti sebatian aktif yang di perlukan untuk memberi kesan yang terbaik.

Kesan serta merta melalui teknologi Nano yang cemerlang!

Setakat ini , tiada krim yang mampu memberikan kesan serta merta setaraf L'elan Vital Bust Serum.

Gunakan L'elain Vital Bust Serum dan alami lah kehebatan nya!! Dengan teknologi pemprosesan Nano, sebatian aktif serum ini di pecah-pecahkan menjadi zarah-zarah saiz nano 2,000 kali lebih halus daripada liang-liang bulu roma kulit.Justeru itu, serum ini dapat di serap terus oleh payudara dan memberikan kesan 'mengangkat' yang serta merta!!

Kesan "mengangkat' payudara sebanyak 1cm (kira-kira 1/2 inci) hingga 3 cm (kira-kira 1 1/4 inci) telah di catat di kalangan pencuba L'elan Vital Bust Serum. Secara purata, serum ini dapat 'mengangkat' payudara kira-kira 1 sm sebaik selepas di gunakan buat kali pertama.

Kita boleh mengalami kesan sensasi ini sendiri .

Pesanan !! Sebelum menggunakan nya, tandakan kesan titik di tulang selangka dan ukur dari titik ini hingga ke tengah-tengah puting. Ukur jarak ini semula selepas mengguna - kesan nya adalah serta merta!!





F.A.Q L'elan Vital

S - Adakah serum payudara L'elan Vital selamat di gunakan?

J - Ya. Serum payudara L'elan Vital di perbuat daripada 100% ramuan semulajadi dan di murnikan untuk memastikan ia tidak mengandungi sebarang bahan kimia pencemar atau mendapan logam berat. Malah , ramuan utama serum ini ini (ekstrak Pueraria Mirifica) telah lama di kenali sebagai herba awet muda yang di makan untuk merangsang keremajaan.

S - Bagaimana cara menggunakan Serum Payudara L'elan Vital?

J - Cara penggunaan nya amat mudah dan mengambil masa beberapa minit sahaja.GUnakan serum dua kali sehari, waktu pagi dan malam, selama 2 bulan bagi mencapai hasil yang maksima (setiap kali aplikasi memerlukan hanya 2 - 3 titis bagi setiap payudara, maka rawatan 2 bulan memerlukan 4 botol). Selepas itu , untuk mengekalkan hasil yang di kecapi, gunakan sekali sehari berselang hari (1 botol memadai untuk sehingga 2 bulan)

S - Berapa lama masa untuk melihat hasil?

J- Kesan penegangan nya dapat di alami dengan serta merta iaitu pada aplikasi yang pertama!! Pembesaran saiz payudara yang maksimum dapat di lihat dalam masa 2 bulan dengan penggunaan seharian. Konsisten!!!

S - Saya telahpun mencapai saiz payudara yang di kehendaki selepas hanya 2 minggu penggunaan dan tidak mahu ia nya membesar lagi. Apa yang harus saya lakukan sekarang?

J - Teruskan mengguna serum sekali sehari, berselang hari untuk mengekalkan hasil yang di capai.Serum ini akan mengekalkan keremajaan payudara dan menghindari dari kendur.

S - Saya sudahpun gembira dengan saiz dan penampilan payudara saya.Apa yang boleh Serum Payudara L'elan Vital lakukan untuk saya?

J - Serum ini akan membantu mengekalkan bentuk dan ketegangan yang sempurna di samping menghalang pengenduran . Anda boleh gunakan serum agar kekal muda menawan.

TESTIMONI


Wow !!! Memang menakjubkan. Hanya dalam masa 2 minggu, perubahan ketara pada payudara saya.Saiznya bertambah sebanyak 1 1/2cm.Payudara saya juga menjadi kental & tegang.

Aisha,27tahun,Johor

Pada mulanya saya berasa malu pada kawan-kawan, ini kerana saiz payudara saya yang kecil, tidak seperti wanita-wanita lain.Dengan penggunaan serum payudara L'elan Vital Payudara saya kini hanya dari bersaiz cup a telah bertukar ke saiz cup c.Saya rasa lebih yakin dan selesa dengan saiz payudara yang saya inginkan selama ini.

Jenny,23tahun,Pahang

Produk yang amat di perlukan oleh semua wanita yang telah berhenti menyusukan anak.Bentuk payudara saya susut setelah berhenti menyusukan anak, menjadi kecut dan seperti tidak berisi.Saya berasa amat risau, mujurlah produk ini membantu saya..tisu-tisu payudara kini kembali berisi, dan saiz payudara kian bertambah.

Dashini,33tahun,Selangor

"Akibat peningkatan usia, payudara saya telah kehilangan bentuknya.Saya tidak berputus asa untuk mencuba,
Akhirnya saya telah berjumpa dengan produk ini.Saiz payudara saya yang telah kendur & kecil kini kembali tegang dan anjal. Saya amat gembira dengan perubahan yang dialami..usia tidak menjadi penghalang untuk kelihatan menarik dengan kemunculan produk ini.

Bibi,65tahun.K.Lumpur


















No comments:

Post a Comment