Followers

Saturday, September 17, 2011

YOKO SPA SALT




* SAKURA SPA SALT / 300G
HARGA: RM10 ( tidak trmsk pos)

Yoko Sakura Spa Salt with AHA, Collagen, Vitamin B3 & Vitamin E. A unique formula in Sakura Spa Salt, this specially contains AHA, Vitmain B3, Collagen and Vitamin E. With these powerful natural ingredients, this salt scrub helps exfoliate your skin by removing impurities and dead skin cells while it moisturizes leaving skin soft, smooth, clean and healthy white. As the aromatherapy scent from Sakura, it has soothing and claming properties which help relieve tension. During the scrub, you can feel the pleasure of Japanese scent.

Ingredients :
Sodium Chloride (NACI), Glycerin, Olive oil, Fragrance, Alpha Hydroxy Acids (AHA), Vitamin B3, Collagen, Vitamin


* MILK SPA SALT

Yoko spa milk Salt is a skin whitening, enriched Vitamin E, Pure Milk and natural salt benefits. It provides nourishment to your skin with pure milk Derma White.
It removes dirt deposit and dead skin cells from your body, giving you a new and radiant skin.

Ingredients :
Sodium Sesquicarbonate, Sodium Chloride (NACI), Fragrance, Milk, Vitamin E

Yoko Spa Milk Salt adalah spa susu garam yang dapat mencerahkan dan memutihkan kulit dari dalam, kaya akan vitamin E , susu murni dan mengandung bahan natural dari garam. memberikan serapan nutrisi pada kulit anda dengan kandungan Milk Derma White dan Allantoin. Membuang kotoran pada kulit anda dan sel-sel kulit mati dan membuat kulit tubuh menjadi lebih fresh dan sehat.

Cara Penggunaan :
Tuangkan/basuh Yoko Spa Salt ke seluruh tubuh anda yang membutuhkan, gosokan secara lembut di kulit anda yang sudah dibasahi sedikit dengan air, biarkan selama 3 minit dan bilas dengan air bersih. Akan merasa kehalusannya serta merta. Dijamin!!!


KESANNYA!!!
anda akan dapat lihat dalam masa kurang dari 2 minggu....pasti anda akan rasa perbezaan pada kulit anda dan ianya amat berbaloi....



No comments:

Post a Comment