Followers

Monday, January 30, 2012

MY GIRL MONGGARA

HARGA PASARAN: RM52.00/7SACHETS X 20GM (TAMBAH RM6 POS)
HARGA TAWARAN:
3KOTAK: RM148 TRMSK POS
SBH/SRWAK RM158 TRMSK POS

MY GIRL

3 IN 1

Menegang, Mencerah dan Merawat

Rahsia Kulit Lebih

  • ANJAL
  • GEBU
  • HALUS
  • LICIN

KHASIATNYA ...

  • Kulit wajah & badan lebih cerah, halus dan gebu
  • Rambut lebih kuat & bersinar
  • Kuku lebih kuat & tidak mudah patah
  • Membantu tumit kaki agar tidak mudah pecah
  • Melembabkan kulit secara semulajadi jika diminum berterusan
  • Membantu melambatkan proses penuaan supaya kelihatan lebih muda

MYGIRL MONGGARA First Class Marine Collagen 5000mg minuman kesihatan yang berkualiti dan berkesan. Senang disediakan, selamat dan berkesan untuk kesihatan dan kecantikan wanita, berkesan dalam masa yang singkat tanpa kesan sampingan.

MYGIRL MONGGARA minuman kesihatan ini disyorkan untuk kulit yang bermasalah, seperti jeragat, bintik-bintik hitam, menegangkan kulit dan memontokkan payudara dengan keputusan yang cepat sekaligus merawat PERMASALAHAN WANITA. Bagus, cepat dan berkesan untuk wanita yang ingin kecantikan luaran dan dalaman mereka. Atau untuk anda yang ingin payudara anda kelihatan montok dan pejal. Mengekalkan kecantikan dan melambatkan proses penuaan jika digunakan secara berterusan.

SESUAI PENGAMBILAN MYGIRL MONGGARA UNTUK:

Rawatan payudara yang leper.

Rawatan payudara yang jatuh.

Puting payudara yang tak menonjol.

Wanita yang lambat terangsang.

Memejal dan menegangkan kulit payudara ANDA.

Kulit yang kusam.

Mengatasi masalah dalaman wanita.

Keputusan Menakjubkan Hanya Dalam Masa Beberapa Hari

Nasihat dari pelanggan kami.
Saya mendapati cara paling baik menyediakan MYGIRL MONGGARA sebelum sarapan pagi.

Gunakan air suam atau sejuk.


# Ramai pelanggan yang puas hati.


# Rawatan kulit dan pemejal Payudara secara semulajadi.


# Kesan dapat dilihat dalam beberapa hari sahaja.


# Tidak ada kesan sampingan, Hanya Kulit dan Payudara yang Bertambah PEJAL dan MONTOK.


# Keputusan cepat, secepat satu minggu.


# Harga yang paling berpatutan di pasaran.


# Penghantaran rahsia - tiada keterangan di atas kotak


Produk ini terdapat di pasaran tempatan dan mendapat sambutan

Keluaran MYGIRL MONGGARA ini daripada MALAYSIA.

Bahan lebih bagus dan berkualiti dan HALAL.


CARA PENGAMBILAN MYGIRL MONGGARA


1. Guna air suam atau sejuk. (MYGIRL MONGGARA ini digunakan untuk merawat permasalahan kesihatan dan kecantikan luaran dan dalaman kerana MYGIRL MONGGARA ini telah terbukti berkesan).



2. Disyorkan 1 kali sehari..



3. Keputusan akan dirasai dalam tempoh seminggu sahaja, anda akan rasa kulit anda dan payudara anda bertambah pejal dan montok serta tegang. Masalah dalaman anda akan dirawat dan anda akan lebih berkeyakinan.



4.Untuk mencapai hasil yang sedemikian, arahan penggunaan mestilah dipatuhi.


Collagen 5000mg MY Girl adalah Collagen kelas pertama yang dirumus dari bahan semulajadi untuk keberkesanan yang maksima, cepat dan selamat. Disyorkan kepada wanita yang mementingkan kecantikan dan kesihatan samada dalaman dan luaran.

My Girl dicipta dengan satu formula yang tepat bagi semua wanita. My Girl berperanan melalui protin khusus dan ikan laut dalam yang bersih dapat melembut dan menggebukan kulit dengan berkesan dan selamat.

Collagen My Girl mengandungi Stem Cell asli yang terbukti dapat mempercepatkan pertumbuhan sel-sel muda bagi menggantikan sel-sel yang mati, bertindak sebagai agen melambatkan proses penuaan melalui sistem penggantian sel baru yang cepat dan selamat.

Kandungan abstrak Lobata didalam My Girl adalah berperanan untuk menegangkan kulit terutama bahagian leher dan tangan.

Abstrak Kacip Fatimah adalah untuk kesihatan dan kesegaran bahagian sulit wanita samada dalaman dan luaran. Collagen My Girl juga membantu memperbetulkan perjalanan haid, mengatasi masalah keputihan dan menegangkan payu dara.

Pueraria mirifica, juga dikenali sebagai กวาวเครือ Kwao Krua (tetapi tidak eksklusif), adalah sejenis tumbuhan yang ditemui di utara dan timur utara Thailand dan Myanmar.

Di Thailand, tumbuhan yang dikenali sebagai "Kwao Krua" dianggap sebagai herba adaptogenic meremajakan dan mempunyai sejarah penggunaan dalam perubatan kaum. Walaupun nama "Kwao Krua" telah digunakan untuk beberapa spesis tumbuhan yang mempunyai akar berakar Umbi, ia adalah secara muktamad dikenal pasti sebagai Pueraria mirifica pada tahun 1952. Estrogenik fenol yang luar biasa, Miroestrol, terpencil lapan tahun kemudian dari kilang ini.


MY GIRL adalah untuk semua wanita.

CARA PENGAMBILAN

Bancuh dengan air suam dan minum sebelum sarapan pagi.

Kotak Pertama - Pengambilan satu hari satu sachet.

Kotak ke Dua - Pengambilan dua hari sekali satu sachet.

Kotak ke Tiga - Pengambilan tiga hari sekali satu sachet dan seterusnya maintain.

NOTA:

Wanita yang mengandung antara satu hingga 3 bulan boleh mengambil MY GIRL MONGGARA, TETAPI disaran KURANGKAN pengambilannya kerana MY GIRL mengandungi protein yang tinggi yang berkemungkinan jika pengambilan berterusan akan bertambah besar bayi dalam kandungan (abnormal) dan menyukarkan kelahiran diwaktu bersalin.




Tips Pembesaran Payudara:

Kopi / Caffeine


Jauhkan dari meminum kopi jika boleh. Kopi boleh menganggu pembesaran payudara kerana ia mengakibatkan ketidak seimbangan pengeluaran hormon, dan menjadikan pengambilan pills atau ubat-ubat lain kurang berkesan.




KAJIAN


- 70% wanita diMalaysia (terutamanya Melayu) mengutamakan pakaian dan hiasan rumah daripada penjagaan badan.


- 65% wanita di Malaysia cepat kelihatan tua ketika berumur meningkat 40 tahun.


- 80% wanita di Malaysia akan mula gelisah dan sedar apabila kekasih , tunang, suami mereka beralih kepada wanita lain.


- Mereka menganggap payu dara ( buah dada ) adalah anugerah yang tidak boleh dibesarkan, dan membiarkan begitu sahaja (kecil).


- Wanita yang mempunyai anak cepat layu atau kendur atau lisut apabila bentuk badan dan payudara mereka tidak dijaga.


- Wanita sedar bahawa semua lelaki sangat suka akan kecantikan kulit, payu dara dan bentuk badan mereka, tetapi mereka DEGIL dan TIDAK mahu menjaganya dengan baik.




SOAL JAWAB MYGIRL MONGGARA

  1. Berapa lama untuk saya melihat perbezaan pada kulit dan payudara saya? Berapa besar dan tegang boleh saya dapat selepas rawatan?

    Kesan boleh dilihat seawal minggu pertama. Payudara anda akan mula menegang dan montok sebelum minggu ketiga. Perlu diingatkan MYGIRL bukan khusus untuk payudara membesar, tetapi ianya untuk pemulihan kesihatan dan kecantikan luaran dan dalaman, keputusan akan lebih memberangsangkan.

  2. Adakah payudara akan sakit semasa pengambilan MYGIRL MONGGARA?

    Tidak, Anda akan merasakan sedikit terik tetapi tidak mudarat (bahagian tepi payudara) pada hari ketiga pengambilan MYGIRL MONGGARA, dan kulit mungkin akan mengelupas sedikit dibahagian muka (proses pembuangan jeragat dan titik hitam di kulit muka)

  3. Adakah kesan sampingan dari penggunaan MYGIRL MONGGARA?

    Tidak diketahui ada kesan sampingan selain dari rawatan dalaman, penyerian, merawat kulit kusam, penegangan payudara, kulit dan rawatan dalaman.

  4. Berapa kerap saya mengambil MYGIRL MONGGARA dan untuk berapa lama?

    Pengambilan satu sachet untuk sekali minum pada kotak pertama (7 sachet) dan setiap hari untuk kesan yang cepat. Kami syorkan 1 sachet setiap hari pada kotak pertama, 2 hari 1 sachet untuk kotak kedua dan 3 hari 1 sachet untuk kotak ketiga dan maintain seterusnya.

  5. Adakah MYGIRL ini berkesan untuk semua wanita sahaja?

    Ya, ia berkesan untuk semua peringkat umur wanita. MYGIRL dirumus khas untuk wanita dalam penyelesaian masalah kesihatan dan kecantikan luaran dan dalaman. Anda akan lebih bertenaga dan sihat. Tetapi lelaki juga boleh mengambil MYGIRL untuk kecantikan kulit.

  6. Bagaimana jika saya sedang mengandung, bolehkah saya mengambil MYGIRL MONGGARA?

    Ya, Boleh sekiranya kandungan dari 1 bulan hingga 3 bulan. Melebihi dari 3 bulan kami tidak galakkan pengambilan MYGIRL MONGGARA. Kandungan protin didalam MYGIRL MONGGARA akan mempercepatkan pertumbuhan kesuburan bayi membesar dalam kandungan yang mungkin akan bermasalah pada ibu semasa kelahiran.

  7. Jika saya mengalami alahan (alergi) adakah saya boleh mengambil MYGIRL MONGGARA?

    Tidak, Jika anda mengalami masalah alahan atau alergi, anda TIDAK digalakkan untuk mengambil MYGIRL. Kandungan protin ikan laut berkemungkinan anda akan menghadapi kegatalan kulit. Anda perlu merawat maslaha alahan alergi anda terlebih dahulu sebelum mengambil MYGIRL MONGGARA.

  8. Bolehkah MYGIRL MONGGARA disediakan untuk lelaki?

    Boleh. MYGIRL MONGGARA khusus untuk wanita, tetapi LELAKI yang mementingkan kecantikan kulit tidak menjadi masalah jika mengambil MYGIRL MONGGARA.


Testimoni

APA KATA MEREKA YANG TELAH MENCUBA MY GIRL DAN BERANI MEMBERI KENYATAAN DISINI.

Saya berusia empat puluhan, sudah bersuami dan mempunyai 2 orang anak. Mengenali produk MY GIRL dari iklan di Harian Metro pada 07/07/2010 yang menarik perhatian saya tentang kandunganya untuk permasalahan, rawatan dan kecantikan wanita. Saya terus call dan bertanyakan produk tersebut dan bertanyakan beberapa seolan dan bersetuju untuk memcubanya.

Pengalaman saya semasa pengambilan pada minggu pertama (kotak pertama) saya mengalami demam sehingga beberapa hari. Mungkin tindakbalas produk tersebut...tetapi saya teruskan jua pengambilannya. Pada minggu kedua saya mengalami bintik-bintik ruam di badan saya tetapi tidak mendatangkan kegatalan kulit. Mulanya risau juga dengan produk tersebut. Tetapi setelah diberi penerangan oleh pihak syarikat mengatakan itu disebabkan proses pembuangan toksid saya merasa lega. Dan sehingga kini saya teruskan untuk kotak ketiga. Apa yang saya alami sebelum ini seperti masalah keputihan, cepat letih dan kebas-kebas kakitangan sudah hilang. Sekarang saya berpuashati dengan produk MY GIRL dan saya akan teruskan penggunaannya. Kepada sesiapa yang berminat dengan produk MY GIRL terutamanya di kawasan Ipoh atau Negeri Perak atau sesiapa sahaja yang terbaca testimoni ini boleh menghubungi saya.

PUAN ROZITA BINTI SUFIAN

No. 20, Jalan Rapat Jaya, Taman Seri Rapat, 31350 Ipoh Perak Darul Redzuan.

Talian: 0125246939

Saya berusia 27 tahun. Mengenali produk MY GIRL dari Pegawai Pemasaran Women Shop dan telah juga menjadi Pengedar Utama di negeri Perlis. Sebagai pengedar My Girl saya telah mencuba produk My Girl kotak pertama yang mengandungi 7 sachet. Maklum ini kerana mendapat pengalaman baru dapat bercerita tentang produk.

Selama pengalaman saya mencuba sachet ke empat (hari keempat) perubahan yang saya alami seperti berikut:

1. Perubahan pada kulit saya yang kekuningan menjadi kemerahan dan licin serta gebu.

2. Mata saya selama ini yang kekuningan menjadi jernih dan putihsemula.

3. Rambut saya yang kasar menjadi lembut.

4. Tenaga dalaman saya yang selalu keletihan menjadi bertenaga semula, susah mengalami letih.

5. Keadaan fizikal senjata sulit saya menjadi bertenaga dan tegang. Merubah pada air mani saya yang cair menjadi pekat semula. Ini kemungkinan protin yang tersedia dalam MY Girl bertindak meransang imun.

6. Perubahan pada kulit muka saya dari berjeragat kini mulai hilang.

Saya berpendapat My Girl bukan sahaja khusus untuk wanita, tetapi ia juga sesuai untuk lelaki yang mementingkan kecantikan. Anda sebagai lelaki jangan takut untuk mengambil My Girl. Tidak ada bahan didalam My Girl yang boleh merubah kejantanan anda kepada wanita.

MR FIRDAUS BIN MAT ZAIN

No. 526, Kg Terus Teritip, 0200 Kuala Perlis, Perlis Indera Kayangan.

Talian: 0194100800

"Payudara saya sekarang bertambah montok dan pejal. Kulit saya bertambah gebu dan halus. Terima Kasih banyak-banyak."
Puan Suan, Changlun Kedah.

"Saya telah menggunakan MYGIRL selama 3 minggu dan saya sangat puas hati dengan kesan yang saya perolehi setakat ini.... Saya dah pun rekemen produk ni pada kawan-kawan."
Puan Anaz, Johor

"Saya rasa payu dara saya semakin pejal setelah 15 hari menggunakan MYGIRLni... Saya rasa sungguh gembira."
Cik Panusan, Sabah

"Tak tahu nak cakap apa. Mulanya i fikir dah tak boleh tegang lagi, tapi atas sebab i tahu suami memang suka yang tegang dan pejal i cuba dan hasilnya suami tak habis-habis puji. Thanks."
Puan Aloha, Seremban

"Saya dah lama cari produk ni dan harga yang dijual jauh lebih murah dari yang saya jumpa kat kedai di KL. (Harga pasaran dalam RM70.00). Terima kasih atas panduan yang di berikan."
Cik Wan Sitiah, Kelang

"Sebelum ini saya telah menghabiskan lebih dari seribu ringgit dengan membeli bermacam-macam produk pemontok payudara tanpa apa-apa hasil yang memberangsangkan. Kemudian saya cuba MYGIRL ini dan hasilnya, memang saya puas hati. Saya syorkan penggunaan MYGIRL pada kawan-kawan saya."
Pn Noorain, Sabah

No comments:

Post a Comment