Followers

Saturday, October 5, 2013

POWER BANK: LEPOW 6000mAH

HARGA PASARAN: RM75
HARGA TAWARAN: RM67
(Beli borong dialu-alukan)

LEPOW 6000mAh..2kali cas
(tp blh cas lbh sbb power dy standart ipad,iphone)

Malam ni just nak share tentang powerbank. Mungkin ada jugak yang tak tau, ape tu POWERBANK ? Powerbank ni macam bateri bergerak(portable), di mana korang boleh charge handphone korang dekat mana-mana je. Takyah carik suis nak charge nset.

Sebelum ni tak amik kisah pun ada powerbank ke tak, kawan-kawan bawak pegi kelas pun tak terasa macam teruja atau rasa macam satu keperluan pun. Dalam hati sempat mengata lagi, ish tak berat ke bawak powerbank dalam beg,saje nak menyusahkan lagi diri. huhu.

Sampai satu masa, bila nak keluarr je mana-mana dengan husband, mesti akan terjadi satu situation di mana, battery phone I tinggal berapa peratus je, dan battery phone husband still banyak lagi ! Haaa, tau-tau je lah, bila dah duduk dalam kereta, takde benda lain nak buat selain snap gambar, pastu belum lagi dengan main edit-edit gambar, bukak facebook, scroll instagram dari atas sampai ke bawah, dannn dengan twitternye lagi! Memang cepat habislah battery. Bila phone dah mati, mulalah rasa macam tak tentu arah, tak tau nak buat apa. Terus jadi pendiam dalam kereta. huhu. Bila tengok husband main phone, nak pinjam dia punya phone, mesti dia takkan kasi sebab dia takut I akan abiskan battery dia pulak T____T Wuuuu.


Terpaksa fikirkan cara untuk selamatkan situasi ni.. Ada jugak survey2 harga powerbank ni. Tapi semua macam tak berapa berkenan. Lagi satu, takut tersalah beli dan tertipu dengan powerbank yang tak original.

the end...


mmg bez la LEPOW nie.. ^_^

No comments:

Post a Comment