Followers

Sunday, February 9, 2014

SPA Q IQ


 HARGA PASARAN: RM59.00
HARGA TAWARAN: RM55.00
3KOTAK: RM150.00
TERMSK POS SMNJG. SS TAMBAH RM5.

PENGEDAR DIALU-ALUKAN.





 UNTUK  KANAK-KANAK 1 - 12 TAHUN


UNTUK 13TAHUN HINGGA LANJUT USIA 


ADAKAH ANAK ANDA MALAS BELAJAR??

LEMAH UNTUK MENGINGAT PELAJARAN??

PERTUTURAN TIDAK LANCAR??





SPA Q IQ BOLEH MEMBANTU ANDA!!
Jika anda mempunyai masalah anak yang sangat-sangat malas untuk belajar boleh cuba untuk memberikan mereka supplement yang baik untuk otak anak anda! Ianya dapat membantu memberikan lebih oksigen ke otak seterusnya membantu mereka semangat untuk belajar selain dapat meningkatkan kecerdikan otak mereka.

Spa Q IQ kanak-kanak diformulasikan untuk menambah kecerdasan otak berfikir dengan baik serta untuk kepintaran minda. Berasaskan naturopathy & homeopathy. Sesuai utk ank2 yg berumur 12 tahun dan kebwh (boleh kunyah).

Dengan rumusan-rumusan semulajadi dan semua nutrien keperluan otak dan dibacakan doa-doa Syifa dan ayat-ayat Al-Quran ia dapat membantu:

1) Mencerdaskan minda
2) Menghilangkan rasa malas
3) Menghubungkan sel-sel otak agar minda dapat berfungsi dengan baik
4) Menghilangkan rasa letih
5) Menambahkan tenaga
6) Antioksida dan membuang toksid dalam badan
7) Menghilangkan rasa mengantuk dan keletihan 
8)  Menstabilkan selera makan
9) Mengurangkan risiko barah/kanser
10) Melancarkan peredaran darah

Keistimewaan SpaQ IQ 

1. kandungnya dari bahan semulajadi yang mempunyai nilai terapi dan pemakanan - nutriennya diekstrek menggunakan teknologi terkini dan khasiatnya sebagai ubat dan pemakanan minda terperlihara sepenuhnya, malah keupayaan SpaQ IQ adalah 30-50 kali ganda berbanding bahan mentah dalam keadaan semjulajadi. 

2. segala zat yang diperlukan oleh otak dalam satu tablet - Spa Q IQ adalah pati ekstrek yang dihasilkan melalui proses saintifik di bawah kawalan piawaan yang ketat untuk memastikan khasiatnya kekal dan berkembang. 

3. keberkesanan yang sangat tinggi - kebaikannya dapat dirasai dalam beberapa hari saja dan kesanya dapat bertahan sepanjang minggu malah lebih lama. SpaQ IQ adalah pemakanan menguatkan fungsi otak dan kecerdasan minda yang sangat sukar ditemui dipasaran. Hasli gabungan keunggulan pemakanan para sahabat serta ambiya' dan tamadun hebat pemakanan minda tradisional cina menghasilkan nutrien tambahan otak yang tiada tandingan keberkesanannya. -sebab itu lah spa Q IQ disarankan pengambilannya seminggu sekali saja.



Isi kandungan: 12 biji (tahan utk 3 bln)
  
Bahan Kandungan:
semen juglandis, fructus lycli estract, lyophilized royal jelly, poris cocos estract, arillus longan estract, semen ziziphi spinosae estract, bulbus lilli estract. Juga diperkaya dgn habbatus sauda, extract kurma, madu dan vitamin


TESTIMONIAL PENGGUNA


Alhamdullilah..Puan Fiza Ramli dari Johor telah menggunakan SpaQ kanak2 utk anknya telah gembira apabila anaknya telah menampakkan perubahan positif..kami ucapkan syabas dan terima kasih!




Puan Ika Atikah dr Kelantan telah mencuba Spa Q IQ kanak-kanak utk anaknya..dan Alhamdullilah anaknya telah petah bercakap..Tahniah kami ucapkan..


SOAL JAWAB MENGENAI SPA Q IQ

S : Apakah umur yang sesuai untuk penggunaan SpaQ IQ bagi kanak-kanak dan dewasa?
J: Untuk kanak-kanak yg berusia bwh 12 tahun boleh mengambil SpaQ IQ kanak-kanak (kotak upin ipin) dan bagi yg berumur 12 tahun dan ke atas perlu mengambil SpaQ IQ dewasa (kotak biru tua)

S : Bolehkah saya mengambil SpaQ IQ dengan supplement tambahan (e.g multivitamin) atau produk perlangsingan yang lain?
J : Ya Boleh! Ini kerana SpaQ IQ diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi dan herba-herba terpilih (homeopathy).

S : Bagaimana jika saya berhenti mengambil SpaQ IQ dan mengambil balik selepas tempoh yang lama? Adakah ia dapat memberi sebarang kesan sampingan?
J : Tidak. tidak akan ada kesan sampingan. Bahan-bahan dalam SpaQ IQ terdiri dari herba semulajadi. SpaQ IQ adalah makanan tambahan yang secara umumnya memberi lebih banyak pengaliran oksigen ke otak dan membantu memelihara minda yang sihat. Oleh itu, jika seseorang berhenti berterusan mengambil SpaQ IQ tidak akan memberi apa-apa risiko ke atas kesihatan kita.

S : Kenapa isi kandungan SpaQ IQ terlalu sedikit dan hanya perlu di makan seminggu sekali sahaja adakah ianya berkesan?
J : Sebenarnya otak kita tidak makan seperti perut kita, ianya hanya memerlukan sedikit nutrient, vitamin untuk pengaliran darah yang sempurna. Seperti juga ubat, kadang2 kita lupa utk mengambil tiap2 hari jadi Spa Q IQ telah dirumuskan pengambilan selama seminggu (kalau ambil hari Jumaat, so Jumaat minggu depan br mkn mudah kan?) Spa Q IQ juga mengutamakan kualiti berbanding kuantiti dlm produk (buat apa kalau kuantiti byk tp x berkesan kn?). Setakat ini juga telah ramai ibu bapa yg mengucap terima kasih kpd SpaQ kerana anak2 mereka telah menampakkan perbezaan. Testimoni yg kami kumpul disini telah cukup utk membuktikan keberkesanan produk ini. Produk ini telah dicipta dari seorang doktor juga ustaz yang telah melebihi 10 tahun dalam kajian.

S : Sekotak Spa Q IQ ni boleh tahan berapa lama?
J : Bagi Spa Q IQ kanak-kanak boleh tahan untuk 3 bulan setengah dan bagi yg dewasa pula boleh tahan selama 3 bulan (sgt2 berbaloi bukan?)

No comments:

Post a Comment